Met het Emprover platform® kiest u zelf wat u gebruikt voor het (verbeter-)team dat overleg heeft en een 2e ring betrokkenen.
Emprover® is beschikbaar via desktop, smartphone, tablet en smart tv. U kunt zo aan de slag met een eigen samenwerkings- of participatieplatform. Kies zelf welke functies je wil gebruiken voor jouw bedrijf, netwerkorganisatie of participatieproject. Alles in de eigen taal, huisstijl en optioneel geintegreerd met andere systemen. Alle functies zijn inbegrepen voor een vast bedrag per maand. Naar wens beschikbaar te stellen als eigen Apps in de Stores.
Een creatief project iteratief gezamenlijk tot een goed einde brengen kan met onze IJsberg. Vanuit de Project uitgangspunten onderin worden items aangemaakt, welke in de tijd 'sprintbaar' worden. Let ook goed op onze Yeti ;-)
Overleg met je multi-disciplinair team vanuit een scherm met drie concentrische cirikels, gelijkend het model van Agile Portfolio Management of de Golden Circle.
Overzicht in periodes, milestones, capaciteit en budgetten over de verschillende teams. Maak de voortgang zichtbaar in samenhang met belangrijke datums in de tijd.
Behoud het overzicht over de Agile Project- en Teamdynamiek. Praktische inzichten voor de bestuurs- of portfoliotafel.
Gebruikers hebben toegang tot een voor hen interessante community of specifieke project(en)
In de juiste fase van het project laagdrempelig ideeën laten insturen. Natuurlijk is het ook mogelijk om andersoortige signalen, zoals issues of hulpvragen te verzamelen.
Verstuur vanuit jouw app een praktische enquête of laat betrokkenen stemmen, bijvoorbeeld op ideeën of scenario's. Zowel op afstand, als tijdens bijeenkomsten.
Wie heeft welke rol in het project. Laat teamleden en verantwoordelijken zich introduceren in de community. Vind mensen met dezelfde interesses, of met de juiste kennis.
Informeer betrokkenen over de (tussentijdse) opbrengsten van het project. Ook bij belangrijke momenten in het project zijn er selectief (push-)notificaties te sturen.
Naadloos geintegreerd met uw Office365 omgeving. Zowel qua authenticatie (Office Graph) , Teams als (online) documenten.
Wie logt er in? Wie draagt er actief bij aan het project. Vanuit welke regio, leeftijdscategorie, beroepsgroep is er interesse? Inzicht in de voortgang van verschillende projecten.